Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Αυτοκίνητα και Ράμπες.....

Κάποια γράμματα στη σειρά και κάποιοι αριθμοί που ακολουθούν,άραγε πόση δύναμη έχουν να σου δυσκολέψουν τη ζωή;κι'όμως...όταν άποτελούν την πινακίδα ενός αυτοκινήτου που ο ασυνείδητος οδηγός του παρκάρει πάνω σε ράμπες και κλείνει έτσι το πέρασμα, τη δίοδο σε ανθρώπους που χρησιμοποιούν αναπηρικό κάθισμα στις μετακινήσεις τους τότε ναι σου δυσκολεύουν τη ζωή.......!
Γωνία της παραλιακής Μ.Αλεξάνδρου με Κοσμά Αιτωλού( Θεσσαλονίκη) τα αυτοκίνητα που παρκάρουν μπροστά η και πάνω στη συγκεκριμένη ράμπα διαδέχονται το ένα το άλλο.Οι γύρω μαγαζάτορες ισχυρίζονται ότι όσες φορές και αν έχει έρθει η τροχαία και έχει''γράψει'' παρκαρισμένα αυτοκίνητα,κάποια άλλα θα έρθουν να αντικαταστήσουν τα προηγούμενα.
Παρ'ότι έχω μερικούς ας τους ονομάσω΄΄ηθικούς ενδοιασμούς''ξεκίνησα να γράφω και να κρατώ αριθμούς πινακίδων από αυτοκίνητα που είναι παράνομα παρκαρισμένα πάνω σε ράμπες.Και εφ'όσον δεν τους πτοεί τίποτα ούτε η τροχαία,να δημοσιοποιώ εδώ στο μπλόγκ στο νετ αυτούς τους αριθμούς .Ετσι κι'αλλιώς κατά κάποιο τρόπο είναι ας πούμε ''το ονοματεπώνυμο τους'' αυτός ο αριθμός, η ένα αναγνωρίσιμο σημείο τους.Και ίσως ,ίσως κάποια στιγμή να νοιώσουν ΄΄αιδώ'',και να ξανασκεφτούν αυτό που κάνουν,είδομεν...

7 σχόλια:

Θ. Βοριάς είπε...

Την καλησπέρα μου! Καλώς ήρθςς στη διαδικτυακή γειτονιά, καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

Φιλικά Θοδωρής

Απροσπέλαστη πόλη είπε...

Σ'ευχαριστώ για το καλοσόρισμα και την φιλοξενία σου Θοδωρή,εύχομαι και σε σένα μια συνεχή δημιουργική πορεία.

Ανώνυμος είπε...

Μόλις σε βρήκα και σε προσθέτω πάραυτα στο μπλογκρόλ μου.
Και εγώ αποφάσισα να ξεμπροστιάζω τους απαράδεκτους...δες post 4/9/2008 και post 5/9/2008

Απροσπέλαστη πόλη είπε...

Σε ευχαριστώ,καλώς όρισες.
Επισκέφτηκα το blog σου,διάβασα και τα post που μου υπέδειξες.Ετσι είναι έχει παραγίνει η κατάσταση με τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στις ράμπες και στα πεζοδρόμια,΄δυσκολεύοντας την μετακίνηση τόσων ανθρώπων.Οσο μπορούμε πρέπει να αντιδράσουμε σαυτή την΄΄ανάγωγη''νοοτροπία τους.
Διάβασα και τα άλλα post soy,γράφεις ΄΄ζωντανά''σε έβαλα στα αγαπημένα μου:)

Ανώνυμος είπε...

:-)
τι ωραία!
μέχρι τώρα έγραφα μόνο για μένα...να που τώρα έχω και αναγνώστες-αναγνώστριες! φχαριστώ για τα κομπλιμάν

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Απροσπέλαστη πόλη , τελικά σε προσπέλασα. Καλησπέρα από κοντά .Μου άρεσε το ποίημά σου .Καλή αρχή στο διαδίκτυο!

Απροσπέλαστη πόλη είπε...

:)Καλημέρα,χαίρομαι που με προσπέλασες,καιμπόρεσες να με επισκεφθείς,εύχομαι να τα λέμε.
Σε ευχαριστώ για την ευχή,σκέφτομαι εν καιρώ να δημιουργήσω και ένα μπλογκ καθαρά ''ποιητικό''.